Javier Jiménez guanya el premi Sambori Òmnium 2017

El passat 23 de març, a Vilanova i la Geltrú es van lliurar els premis Sambori, de la demarcació de Penedès-Garraf- Anoia . En aquesta nova edició,  l’alumne Javier Jiménez Quesada de 2n de primària ha estat premiat en la categoria de Cicle Inicial .

Aquest és un premi de narrativa en català, organitzat per Òmnium Cultural, que té com a objectiu difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, i així incentivar la imaginació, la creativitat i valors pedagògics. D’aquesta manera el Javier passarà a la fase final on competirà amb els altres premiats de les altres demarcacions de tot Catalunya.

Aquest és el segon any consecutiu en que un alumne de l’escola Dr. Samaranch guanya el premi de cicle inicial.

img-sambori img_20170323_202726

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *