TOQUEM UN PIANO DE CUA

Maria Canals

Cada any es commemora l’any internacional de música Maria Canals.  Una de les activitats més importants és col·locar en diferents espais de la ciutat pianos de cua perquè tothom que ho vulgui pugui tocar aquest instrument.  Al barri de l’escola, van posar un piano a la sortida de l’estació del tren i els dos grups de tercer vam tenir l’oportunitat d’escoltar una pianista que també ens va explicar com era aquest instrument per dins.  Els nens i nenes van tocar les tecles i adonar-se que el piano es sense dubte un instrument magnífic.