ANEM A L’ ATENEU 5è B

El passat mes de desembre els alumnes de cinquè vam visitar l’Ateneu de fabricació de Ciutat de Meridiana, un equipament situat molt a prop del nostre centre i que molts de nosaltres no coneixíem.

Aquest ateneu és un espai de creació i formació, vinculat a les noves tecnologies i, en especial, a la fabricació digital en 3D, on qualsevol ciutadà individualment o una entitat, escola, universitats o empresa pot implicar-se en un laboratori de creació digital, un taller equipat amb programari i màquines de fabricació que permetin a tota la comunitat convertir les seves idees i conceptes en productes físics útils per a la societat.

Així doncs els alumnes de cinquè vam veure com funcionaven les diferents impressores 3 D que tenen allà i vam poder crear cadascun de nosaltres la nostra pròpia peça de puzle que després  vam decorar. Vam passar un matí molt entretingut i vam conèixer un nou equipament que obre tot un món de possibilitats a qui s’hi vulgui acostar.

INTERESSANT   AQUESTA   NOVA   TECNOLOGIA!