Què és el LECXIT?

LECXIT és un programa que fem a l’escola, amb l’ajuda d’estudiants de l’institut. Aquest busca millorar la comprensió lectora dels infants involucrant escoles, famílies i voluntariat i té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants a través del treball per la millora de la seva comprensió lectora. La clau de LECXIT està en treballar de forma lúdica i amena gràcies al voluntariat i a la implicació de l’entorn dels nens i nenes que participen en el programa.

Donem moltes gràcies a l’equip de voluntaris que han ajudat als alumnes amb la lectura, la comprensió, la velocitat lectora i motiven als alumnes a tenir el gust per llegir.

Aquí us deixem una entrevista que vam fer amb FONT TV, la televisió de l’escola.