Definició Institucional

MISSIÓ  ( qui som com a organització )

Som un centre familiar, obert  i acollidor que cuidem el teixit de comunitat per construir proximitat i facilitar el benestar i el creixement integral de l’alumnat. Ens basem en  l’acompanyament tutorial continuo, en l’educació de la intel·ligència emocional com a pilar essencial de la felicitat i en la interdependència entre família, infants i equip educatiu com a estratègies indispensables per a la millora de l’èxit escolar.

VISIÓ  ( què pretenem fer i aconseguir )

Generem entorns d’aprenentatge enriquidors i contextualitzats on compartir  pensaments i emocions per construir coneixement significatiu i, sempre, amb una mirada  inclusiva i equitativa que vetlla per la igualtat d’oportunitats.

Aspirem a ser un agent de canvi acompanyant els infants a convertir-se en persones autònomes, crítiques, emprenedores i compromeses. Volem que adquireixin les habilitats necessàries per  formar una societat inclusiva, democràtica, justa i competitiva, amb la  capacitat d’afrontar i resoldre els reptes quotidians del s.XXI, actuals i futurs, de forma individual i col·lectiva.

Alineats amb el full de ruta de l’Agenda 2030 per als Objectius de Desenvolupament Sostenible, pretenem ser un centre referent en l’àmbit de la Sostenibilitat, l’Economia Circular, i en un futur inclús poder ampliar al de la indústria 4.0. Per donar resposta a aquest repte,  comptem amb un pla d’accions que inclueix la recerca i col·laboració amb partners o institucions  d’excel·lència en el món de la sostenibilitat i la tecnologia.

VALORS   ( com ho volem dur a terme )

Som un equip educatiu sensible i implicat. Reflexionem i ens il·lusionem amb el plantejament d’escola activa lligada als moviments de transformació educativa i lideratge pedagògic compartit.

Els principis que inspiren la nostra tasca ens porten a un compromís amb la millora contínua de l’equitat i de la qualitat per a l’èxit educatiu. Promovem  una línia metodològica inclusiva i universal que prioritza l’atenció a la diversitat i la personalització dels aprenentatges.

Busquem l’harmonia dels espais i els materials utilitzats amb una mirada estètica i holística, sabem que aquests aspectes aporten beneficis  a la convivència al benestar personal  i a l’aprenentatge.

Vetllem per mantenir el bon clima al centre que afavoreix la confiança, el respecte i el diàleg entre tots els membres de la comunitat educativa perquè així, millorant els vincles, millorem els resultats educatius.

Share