ELS PÈSOLS DE L’ESPRIU

Els alumnes de 4t hem gaudit la collita del nostre hort.

A mitjans del primer trimestre vam sembrar llavors de pèsols a l’hort de l’escola. Durant tres llargs mesos vam esperar a que creixessin , però no ho feien a la velocitat que volíem, feia massa fred. Amb els primers rajos de sol de la primavera, i en un temps rècord, els pèsols van créixer i ens van donar força fruits.

El dia de la collita, les nostres cuineres Alicia i Fonsi, van aprofitar els pèsols recent collits per a posar-los a l’arròs que després ens vam menjar.
I avui, ens els hem acabat de menjar amb unes exquisides truites de pèsols. Estaven  boníssimes!!!
 No hi ha res com menjar productes cultivats per nosaltres mateixos.
Alumnes de 4t