PITAGORÍ HA ARRIBAT A L’ESCOLA

Pitagorí va arribar a l’escola no sap ni com. Va caure del vaixell i va arribar a una illa on hi havia un tresor amb una carta que deia que per obrir-lo havia d’aconseguir les claus, tot passant un seguit de proves matemàtiques. Però ell no sap res de matemàtiques. Quan era petit no escoltava ni als pares ni a la mestra i de gran només ha pogut ser pirata però com no sap mirar mapes només el deixen pelar patates! La carta deia que si no sabia resoldre les proves matemàtiques podia buscar l’ajut dels nens i les nenes més llestos i guapos del món i ha aparegut a l’escola Salvador Espriu i ha triat els més petits com ajudants per trobar les claus del tresor. Molta sort Pitagorí!