REMODELACIÓ DE L’ESCOLA

obres

L’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat   va aprovar el projecte d’obres de remodelació de l’escola , que té per objecte fer un seguit d’obres de modernització i sanejament de l’edifici. Les actuacions són importants, entre d’altres la substitució dels sostres del pavelló d’educació infantil,  i requereixen deixar les aules buides  i els materials i equips informàtics empaquetats i classificats. Les obres s’iniciaran abans de que finalitzi el mes de juny per poder assegurar l’inici de curs encara que algunes actuacions duraran fins el mes de novembre.