ENS ENDINSEM EN EL MÓN DE LA LECTURA

Els nens i nenes de Cicle Superior hem fet de padrins lectors als alumnes de Cicle Inicial durant quatre sessions del segon trimestre. L’última sessió la farem el dia de Sant Jordi com a cloenda de l’activitat.

L’apadrinament lector és una bonica experiència on grans i petits ens relacionem i gaudim practicant la lectura.

Nosaltres, els padrins, ajudem els petits a interpretar les imatges dels contes, a fer hipòtesis, corregim si cal, expliquem vocabulari i els motivem a la lectura.

Els nostres fillols ens escolten, responen les preguntes de comprensió que els fem, ens expliquen allò que han entès… Al final de cada sessió valorem la lectura.

Els padrins ens hem sentit valorats, a la vegada que hem contribuït a l’aprenentatge de la lecto-escriptura dels nostres fillols.

Grans i petits ens ho hem passat molt bé en aquesta activitat.