PRESENTACIÓ DEL PROJECTE SHARING TO LEARN A LA JORNADA D’INTERNACIONALTITZACIÓ DE CENTRES DE CATALUNYA.

El passat dia 30 de maig, l’escola va ser seleccionada per presentar el projecte “Sharing to Learn” com a exemple de projectes singulars que contribueixen a la internacionalització dels centres i la seva millora en la llengua anglesa.

Aquest projecte va iniciar-se el curs 20019-2010 i el nostre centre va estar des dels inicicis. Poc a poc s’ha anat ampliant la xarxa d’escoles i instituts del Baix LLobregat que s’han adherit al projecte del Departament d’Educació.

Vam tenir ocasió d’aprofitar la jornada escoltant altres ponències que ratifiquen les bones pràctiques dels centres catalans en temes de plurilingüisme i pluriculturalitat.