RAFEGA

És una revista anual, que es distribueix coincidint amb el tancament de l’any escolar, on es parla, entre d’altres, de les activitats desenvolupades al llarg del curs: sortides, colònies, etc.

RAFEGA, la Revista de l’AFA, anteriorment denominada RAMPA, aparegué l’any 2004 gràcies a la iniciativa d’uns pares i mares de l’escola: la Mercè, l’Helena  i l’Ibon.

Al desembre del 2004 van publicar el primer número i a l’editorial explicàven  el perquè de la revista:

“Estar informat és bàsic per a poder fer i opinar. La ignorància fa més mal que bé, i des de l’Ampa volem que tots els pares i mares, i així com tots els nens,  sàpiguen qué es fa i es desfà a l’escola dins del nostre àmbit.
Per a realizar tot això hem creat aquest full informatiu on puntualment volem fer-vos arribar totes aquelles coses que creiem que tots hem de saber.
Aquesta petita revista que ara comença està oberta a tots aquells que vulguin participar, acceptem tot tipus de suggerències que ens ajudin a fer-la cada cop millor.
Desitgem que us agradi.”

L’AFA

A la redacció i maquetació  treballem pares i mares com vosaltres: famílies amb nens, extraescolars amunt i avall, rentadores per possar, …. bé, el que diem ara “sense temps”, però sempre trobem un forat per  dedicar a la revista i possar en comú temes que ens preocupen, per això  us animem a participar-hi .

La temàtica que es tracta és diversa i d’interés col.lectiu: des de la feina feta per les comissions de l’AMPA fins a sortides familiars, enquestes, festes de l’escola ….

Dins de l’AMPA hi ha dedicada una comissió específica on es recull tot el que s’ha de publicar i es maqueta.

Si voleu publicar algun text el podeu enviar a: ampa@esjep.cat