Rafega

revista rafegaÉs una revista trimestral que es distribueix coincidint amb el tancament de les avaluacions escolars i, on es parla, entre d’altres, de les activitats desenvolupades al llarg del curs: projectes curriculars, sortides, colònies, activitats de l’AFA, temps de migdia, etc.

RAFEGA, la Revista de l’AFA, anteriorment denominada RAMPA, aparegué l’any 2004 gràcies a la iniciativa d’uns pares i mares de l’escola: la Mercè, l’Helena  i l’Ibon.

Al desembre del 2004 van publicar el primer número i a l’editorial explicàven  el perquè de la revista:

“Estar informat és bàsic per a poder fer i opinar. La ignorància fa més mal que bé, i des de l’Ampa volem que tots els pares i mares, i així com tots els nens,  sàpiguen qué es fa i es desfà a l’escola dins del nostre àmbit.

Per a realizar tot això hem creat aquest full informatiu on puntualment volem fer-vos arribar totes aquelles coses que creiem que tots hem de saber.
Aquesta petita revista que ara comença està oberta a tots aquells que vulguin participar, acceptem tot tipus de suggerències que ens ajudin a fer-la cada cop millor.
Desitgem que us agradi.”

La revista Ràfega es coordina des d’una comissió mixta AFA-Escola, la qual s’encarrega del seguiment i compilació de tots els continguts generats per alumnes, mestres, les propies comissions de l’AFA , menjador, etc i, posteriorment, realitzen la maquetació , publicació i distribucio digital.

Per a qualsevol informació adicional, pots contactar -nos a: afa@esjep.cat