Normes de l’escola

Normes d’Organització i Funcionament de Centre

L’escola té unes NOFC que recullen tots els aspectes que regulen el funcionament i l’organització de l’escola. Estan organitzades en 5 apartats o Títols diferents. En aquests moments, és un document en revisió, per tal que sigui coherent la legalitat actual.

NOFC ESJEP

Carta de compromís

“La carta de compromís educatiu formalitza la coresponsabilitat entre el centre educatiu i les famílies per dur a terme una acció coherent i coordinada en el desenvolupament personal, acadèmic i social de cada infant i jove. La carta de compromís educatiu és l’instrument que estableix el marc de comunicació en què són possibles les aliances i complicitats entre la família i el centre.
Cada centre ha de concretar la seva carta de compromís educatiu, respectant els drets i llibertats fonamentals que es preveuen en la legislació vigent ( Llei 12/2009, de 10 de juliol, d’educació i el Decret 10/2010, art. 7.4).

Els centres han de formular els continguts de la carta segons els principis, objectius, criteris i valors del seu projecte educatiu”.

Carta de compromís educatiu ESCOLA SANT JOSEP-EL PI

Algunes de les normes principals de l’escola:

Puntualitat

La puntualitat és un valor d’educació que compartim família i escola. Us demanem que sigueu rigorosos amb els horaris d’entrada i de sortida. És important que els nostre alumnat adquireixi aquest hàbit de convivència.

Les absències s’han de justificar per escrit a l’Agenda per Ed. Primària i a la Llibreta Viatgera per Ed. Infantil, obligatòriament. En cas de no fer-ho, es considerarà com a falta injustificada.

Lliurament de l’alumnat

Si un alumne es posa malalt s’avisarà a la família per a que el vinguin a recollir.

Si es produeix un accident que necessita assistència mèdica es trucarà a la família. En cas de gravetat, es trucarà a 112.

No s’han de portar els nens/es a l’escola, per risc de contagi, en els següents casos :

• En cas de simptomatologia compatible amb la COVID-19.
  • En cas d’estar a l’espera d’una prova PCR.
  • EN cas de ser contacte estret amb un cas positiu de PCR.
  • Febre en les últimes 24 hores.
  • Descomposició intestinal
  • Infeccions o nafres disseminades a la boca
  • Erupcions i altres alteracions de la pell (excepte si es porta un informe del pediatra confirmant que no és contagiós)
  • Conjuntivitis
  • Cucs intestinals
  • Polls

Quan un infant hagi de prendre una medicació, en horari lectiu, la família ha de lliurar l’autorització signada a la tutoria, on s’especifiqui  horari i dosi del medicament, així com recepte o informe mèdica. Podeu trobar un model a l’apartat Secretaria Digital.

Nota: No oblideu posar el nom del vostre fill o filla al medicament.

L’escola informa

Les famílies que venen a recollir el seu fill o filla hauran d’anar a les respectives portes d’entrada i sortida.

En cas que la persona que vingui a recollir el nen o la nena no sigui el pare o la mare, serà imprescindible que la família signi una autorització prèvia. En cas contrari no se’ls deixarà sortir.

• Els alumnes dels Cicles Mitjà i Superior de Primària que marxen sols a casa, han de portar signat, pel seu pare o mare, l’autorització pertinent que trobareu a l’apartat Secretària Digital.
  • L’escola enviarà tota la informació a través de l’App Dinantia.
  • També trobareu informació al taulell d’anuncis (exterior) de l’escola i a la web del centre.