Preinscripció i Matricula 2016-17

d7794634P

(Novetat 20/05/16) Llistats d’alumnes assignats pel curs 2016-17 (pdf) i llista d’espera (pdf)

El període de matriculació serà la setmana del 13 al 17 de juny de 2016.  Els propers dies penjarem els horaris per formalitzar la matricula. Moltes gràcies

4.913  número per determinar l’ordre en cas d’empat.

Els primers números escollits al desempat seran a partir d’aquest número  i els posteriors, 4.914, 4.915,…  fins arribar al número més gran atorgat (147.558). Un cop arribat a aquest número es continuarà per l’1, 2, 3… fins arribar al 4.912, que serà el darrer número assignat.

Ja podeu consultar les llistes amb el barem provisional de puntuació i el número de desempat de la vostra preinscripció

Ja s’ha publicat  el formulari de sol·licitud de preinscripció 2016-17. El podeu omplir telemàticament i imprimir-lo, descarregar-lo i omplir-lo a mà o venir a buscar-lo a l’escola.

Així mateix us informem dels horaris de l’escola per poder presentar les vostres sol·licituds

i de la documentació necessària per aportar quan vingueu a portar el formulari

PRESENTACIÓ DE L’ESCOLA

Teniu disponible la Informació general oficial del procés de preinscripció i matricula 2016-17. Dates, puntuació i d’altres continguts relacionats.

Amb aquests enllaços podeu consultar els Calendaris de portes obertes de totes les escoles i instituts de la ciutat, i la Guia dels centres educatius de L’Hospitalet.

[genericon icon=warning size:150x] A aquest espai trobareu el material i les informacions necessàries referents a la preinscripció i matricula a mesura que vagin sortint.