Portes obertes 2018-19

Benvolgudes famílies,

La data de portes obertes de l’escola serà el proper dilluns 5 de Març de 2018, a les 17 hores de la tarda. Reserveu-vos un lloc a les vostres agendes, i us hi esperem per explicar-vos qui som i com funciona l’escola i la nostra comunitat educativa.

Us demanem que us organitzeu per venir sense fills i/o filles, ja que aquesta primera trobada està pensada només per a adults, pels nens i nenes no serà gaire entretingut i fer-los estar una hora i mitja asseguts, callats i “fent d’adults”, entenem que no els hi toca. Al més de Juny, sabent els alumnes matriculats, ja farem una trobada on haureu de venir amb els vostres fills i filles per que vagin coneixent l’escola.

Us facilitem la Guia de centres educatius de L’Hospitalet. Curs 2018-19

Novetat 21.02.2018  El termini de presentació de sol·licituds del procés de preinscripció dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria s’iniciarà el mes d’abril, a finals de la primera setmana o durant la segona setmana. Informació sobre la Preinscripció 2018-19

A mesura que vagin apareixent noves informacions sobre el procés de preinscripció, calendari, documentació i puntuació, i d’altra informació oficial, l’anirem penjant en aquest mateix espai.

Moltes gràcies i ens veiem per l’escola.

Atentament,

L’equip de mestres de l’Escola Sant Josep El Pi