Nous alumnes

Tots els alumnes d’Educació Infantil hauran de portar:

• Una bossa de roba, amb el nom, per anar i tornar de l’escola, portar l’esmorzar la bata i altres estris que necessitin.
  • Un ampolla d’aigua, amb el nom i cognom marcat.
  • Uns mitjons antilliscants, marcats amb el nom i el cognom. Els faran servir a l’activitat de Psicomotricitat.
  • Una bata de pintura. Ha de ser ampla i amb mànigues llargues, amb goma als punys i cordada a l’esquena.  Aquesta bata es quedarà a classe.
  • Una bossa amb roba de recanvi (tota marcada), dins d’una capsa de sabates gran, amb el nom i una fotografia a la part del davant.

Piscina:

Com indicat a la secció “Activitats de l’escola”, cal que portin: banyador, barret de bany, xancletes o sabatilles, barnús, tot ben marcat i dins d’una motxilla.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *