AFA

Imagen AMPA

Associació de Families d’Alumnes [AFA]

Les funcions de l’AFA són l’organització i col·laboració, junt amb el claustre de professors, de les diverses activitats complementàries i extraescolars del centre.

L’Associació està oberta a tots els pares i mares que vulguin participar i col·laborar en totes les activitats i festes que es programen durant el curs. Aquesta col·laboració és, d’una banda econòmica, subvencionant part de les activitats que es duen a terme, i participativa, ja que s’ajuda al centre a realitzar les propostes de cada curs.

La quota de socis és de 22€ família i es paga un cop a l’any. Es cobra al mes de juliol, juntament amb la quota de socialització de llibres de text.

Es imprescindible ser soci de l’AFA per poder participar de la socialització de llibres.

L’AFA, per a una millor gestió de les tasques que té encomanades, s’organitza en comissions. Cada comissió vetlla pel bon funcionament d’alguns aspectes bàsics que afecten a la nostra escola.

Vols participar activament a l’AFA?

Vine a les reunions que fem periòdicament. S’anuncien al taulell i, a partir d’ara, també mitjançant aquesta vía. També pots enviar-nos un mail a l’adreça afa@esjep.cat.

No cal disposar de molt de temps. Es tracta tant sols d’aportar en la mesura de les possibilitats de cadascú.

Us esperem!!!