Taller de primers auxilis

El passat dimarts 3 d’abril els alumnes de cinquè vam tenir la sort de rebre una xerrada sobre primers auxilis a càrrec de Joan Vives, bomber i pare de l’escola. Durant la xerrada ens va ensenyar, per exemple, quins són els passos a seguir davant un accident, en el moment d’atendre a un ferit. Ens va explicar que primer havíem de protegir al ferit, després trucar a emergències i finalment, socórrer al ferit. Ens va ensenyar també com tractar les ferides, les hemorràgies i el sagnat nasal, entre d’altres. Al final vam poder practicar una Reanimació Cardiopulmonar (RCP) amb uns ninos que ens va portar. Ens va semblar molt difícil!

Cliqueu la imatge per veure les fotos i vídeos