Sortida a Can Vandrell

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El divendres passat , 19 de febrer, l’alumnat de 2n vam anar d’excursió a L’Escola del Cel a Sant Feliu de Buixalleu.
Aquesta escola és una casa molt gran amb patis voltada de camps i bosc.
Els monitors en van explicar moltes coses interessants. Primer entrarem dins una nau “ Bombolla “ , on una estrella que es deia “ Zip “ i el seu amic Flaix, que era un cometa, ens van portar a voltar pel Sistema Solar. Una altra activitat molt divertida va ser poder tocar i jugar amb tots els planetes i veure, de ben a prop , les seves diferències .
Després de dinar ens van portar a una sala fosca,era la “Sala màgica “. Aquí vam descobrir les constel·lacions, que són conjunts d’estrelles que formen dibuixos.
Per acabar el dia , vam jugar a un joc que explicava la història de la constel·lació d’ Orió.
Avui, jugant i escoltant hem après molt del nostre Sistema Solar.