Projecte “LLetra a lletra fem municipi”

L’alumnat de 4t de l’Escola del Mar, juntament amb l’Escola d’adults de Vilassar, ha participat en un projecte de la Diputació que persegueix com a objectiu la millora de les competències lingüístiques. El projecte s’anomena “Lletra a lletra fem municipi” i en l’edició d’aquest any s’ha concretat en la temàtica “Llibres en mans de dones”.

Al llarg de tot el curs els nens i nenes de 4t han pogut conèixer i treballar al voltant de l’obra de la poetessa Joana Raspall. El resultat final de tot aquest treball es presentarà el proper divendres, 19 de maig a 2/4 de 4 a la Biblioteca Ernest Lluch.

Per fer difusió del projecte i donar a conèixer aquest l’acte, l’alumnat de 4t de l’Escola del Mar i del grup de cultura de l’Escola d’adults van participar en una entrevista a Ràdio Vilassar el passat dimecres. Alhora, van gravar una falca publicitària que, tot i que de ben segur podreu escoltar-la a la ràdio aquest dies, també us oferim l’oportunitat de sentir-la des d’aquí mateix.