Premi Nacional d’Educació 2015

L’escola des del curs passat estava participant en un projecte anomenat PROMECE mitjantçant el qual treballàvem conjuntament amb altres escoles de Múrcia i de Màlaga.

Tota la feina que hem dut a terme (la lectura i dramatització de contes, l’intercanvi de bones pràctiques…) la vam presentar a un certament anomenat “Premios Nacionales de Educación 2015” i el Ministerio de Educación ha reconegut el nostre projecte que realment contribueix a la millora de la qualitat educativa.

Per tot això, felicitem tots els que hi han pres part, la il·lusió amb què s’ha fet i, sobretot, la feina ben feta.

Captura de pantalla 2016-01-11 21.52.54