Intervencions de les estudiants de magisteri de 4t

Com cada curs, l’Escola del Mar acull estudiants de magisteri que realitzen les seves pràctiques docents a la nostra escola.

A 4t. hem comptat amb dues mestres que, aquest tercer trimestre, ens han preparat diverses activitats:

Una d’elles ha preparat activitats on hem pogut relacionar la geometria i l’art. L’altra mestra ha preparat una unitat didàctica sobre la igualtat de gènere, a la classe de valors.

En el vídeos podreu veure una mostra de cada una de les activitats.

Tot l’alumnat va gaudir molt amb els racons i la gimcana que vàrem dur a terme, així com en les activitats de “Canviem el conte”.