Estudiem el nostre passat recent

Per saber coses sobre el temps dels nostres besavis, els alumnes de 4t han portat a classe objectes antics i ens els han explicat molt bé.

Agraïm les famílies que hàgiu deixat portar als vostres fills aquests objectes  a l’escola i ,d’aquesta manera, haver permès a tots aprendre tant sobre aquesta època. Hem vist objectes molt interessants: rellotges de butxaca, eines de veterinari, un fanal per entrar a la mina, ulleres antiquíssimes, balances per pesar monedes, diners antics, molinets de cafè, … Mireu les fotos i demaneu els vostres fills que us les expliquin. Ja veureu tot el que saben!

Cliqueu la imatge

20170206_114948