Acte final del “Projecte Lletra a lletra”

Aquest any l’alumnat de 4t ha participat al projecte “Lletra a lletra fem municipi” que, enguany girava al voltant del tema Llibres en mans de dones. Els nostres nens i nenes van escollir Joana Raspall ja que és una poetessa que ha escrit nombrosos poemes adequats per aquestes edats.

El divendres, dia 19, juntament amb l’escola d’adults “Els ametllers”, van presentar els treballs realitzats a la Biblioteca Municipal Ernest Lluch: un mural visual del poema Podries, uns lapbooks i, a més, van recitar alguns poemes de l’autora.

Va ser un acte molt emotiu!