Els arbres del pati

PRIMER OBSERVA ELS ARBRES FRUITERS DE L’ESCOLA

Amb motiu de l’inici de la tardor, hem començat a recordar tots els coneixements que teníem de la tardor. A partir d’aquests hem esbrinat alguns dels fruits més comuns d’aquesta estació.

Després, aprofitant les instal·lacions de l’escola, hem anat a fer una volta pels jardinets de les aules en recerca d’arbres fruiters. Hem descobert que tenim: una figuera, un llimoner, la parra, un magraner…hem vist un munt de fruits també!

Per finalitzar, hem traspassat tot el que hem après relacionant la fotografia amb el seu nom.

Cliqueu la imatge