FESTIVAL DE NADAL 2020

Pares i mares, padrins i padrines, tiets i tietes, ex-alumnes i amics tots,

Sigueu tots molt benvinguts al Festival de Nadal 2020 de l’Escola el Timó de Sidamon.

Un festival, que evidentment, no podrem oferir al local del ball, però que de ben segur farem que sigui també, molt especial. No hem volgut deixar de celebrar aquest tradicional acte. Així que, amb l’esforç de tots, hem intentat fer el possible per no perdre la il·lusió i tots els sentiments que es desperten durant aquests dies tan especials.

A continuació podeu gaudir de les actuacions dels nostres artistes. Unes actuacions on veureu cantar nadales i interpretar cançons de la Marató 2020Aquesta marató toca a tothom

Esperem que us agradi l’espectacle!!! BONES FESTES A TOTHOM!

Començarem amb els alumnes més petits de la casa, els alumnes d’ Educació Infantil:

Tenim el futur assegurat amb aquests artistes! I ara, és el torn dels alumnes de Cicle Inicial!

Vaja, ens faran emocionar i tot!!! I seguirem amb els alumnes de Cicle Mitjà!

Quina manera de moure’s aquestes noies i nois de 3r i 4t!!! A continuació és el torn de Cinquè!

Quin espectacle! Es nota que fa anys que fan festivals!

Finalment, els més grans de l’escola, en el seu últim festival! Els alumnes de 6è!

M’he quedat sense paraules. Com diria algú molt conegut…..BRUTAL!!!

No marxeu!!! Encara no hem acabat. A continuació podreu veure la tradicional nadala interpretada conjuntament per tot l’alumnat de l’escola.

Ara sí, ja ha arribat el final. Desitgem que hàgiu gaudit molt de totes i cadascuna de les diferents actuacions i esperem que el festival de l’any vinent el puguem celebrar al local del ball.

Ens acomiadem de tots vosaltres amb un regal molt especial: una cançó molt popular interpretada per tota l’escola! Malauradament sempre falta algú, ja sigui per malaltia o perquè el dia que gravem no hi és! Però de ben segur que des de casa l’ha ballat amb nosaltres!

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES ELS QUE HEU FET POSSIBLE AQUEST MUNTATGE!!!

BONES FESTES A TOTS!!

ESCOLA EL TIMÓ – SIDAMON

1. Neus Rius

Quin festival més bonic!
    Gràcies a totes i tots per l’esforç i dedicació sobretot en aquest any tan complicat. No serà un Nadal con els altres anys però segur que serà molt especial.
    Gràcies per a fer-ho possible. Molt bones Festes a tots.

2. Alina

Bon any a tots! Esperabamos con mucha ilusión las grabaciobes del festival pero nos llevamos un disgusto. Al Sebastian, en dos de los videos de su clase no lo grabaron y por lo tanto no se ve y…. en el tercer video está casi todo el rato en la sombra lo que hace que se vea bastante mal. El niño y nosotros nos quedamos muy decepcionados.