Notícies del lloc

Cooperativa COOPART
by Escola Els Pins - Monday, 14 May 2018, 12:37 PM

Els alumnes de cicle superior hem creat una cooperativa. Durant el curs hem treballat en les diferents fases i aquest diumenge dia 20 de maig anirem a vendre els productes al mercat de Sallent. Estem il·lusionats!

(Si cliqueu la foto se us obrirà la web que hem creat)

Activitats del menjador
by Escola Els Pins - Monday, 12 March 2018, 12:31 PM

Els que ens quedem a dinar a l'escola fem moltes activitats tant dins com al pati.

Pessebre vivent
by Escola Els Pins - Monday, 15 January 2018, 12:57 PM

Aquest any, hem contribuït, amb les nostres cançons, en l'animació del pessebre vivent que es va fer a Cabrianes durant aquestes festes de Nadal.

Benvingut curs 2017-2018
by Escola Els Pins - Monday, 9 October 2017, 6:02 PM

Els nens i nenes de l'escola Els Pins donem la benvinguda a les mares i als pares

La classe dels fotògrafs
by Escola Els Pins - Wednesday, 12 July 2017, 1:36 PM

Com que som la classe dels fotògrafs us cantem aquesta cançó!

Exposició del CAOS a Vic
by Escola Els Pins - Thursday, 22 June 2017, 9:13 AM

L'Arnau, l'Aylen, la Jana i el Nil, en nom de tota la classe, expliquen en què ha consistit el seu CAOS a la 6a edició d'art i escola a l'ACVic.

Projecte CAOS
by Escola Els Pins - Tuesday, 30 May 2017, 10:17 AM

A partir de la iniciativa de l’ACVic, els alumnes de cicle mitjà, s'han submergit en el CAOS.

Mireu com ens movem!
by Escola Els Pins - Tuesday, 28 March 2017, 10:28 AM

Ja l'any passat ens va arribar de part de l'AMPA aquest material per treballar el moviment. És per als més petits de l'escola. Ens ho passem d'allò més bé!

Picture of Escola Els Pins
JA TENIM EL NOU PROJECTE!
by Escola Els Pins - Tuesday, 18 October 2016, 10:28 AM

Per sorpresa de tots, aquest dilluns 17 d'octubre, mentre estàvem concentrats a la classe, vam sentir el so d'una corneta. Era un pregoner que ens va anunciar l'inici d'un nou projecte, el del CURS 2016-2017.

(Clica la imatge per veure la presentació)

OFICIS TRADICIONALS!!!

Representem contes
by Escola Els Pins - Monday, 11 July 2016, 2:21 PM