Notícies del lloc

Exposició del CAOS a Vic
by Escola Els Pins - Thursday, 22 June 2017, 9:13 AM

L'Arnau, l'Aylen, la Jana i el Nil, en nom de tota la classe, expliquen en què ha consistit el seu CAOS a la 6a edició d'art i escola a l'ACVic.

Projecte CAOS
by Escola Els Pins - Tuesday, 30 May 2017, 10:17 AM

A partir de la iniciativa de l’ACVic, els alumnes de cicle mitjà, s'han submergit en el CAOS.

Mireu com ens movem!
by Escola Els Pins - Tuesday, 28 March 2017, 10:28 AM

Ja l'any passat ens va arribar de part de l'AMPA aquest material per treballar el moviment. És per als més petits de l'escola. Ens ho passem d'allò més bé!

Picture of Escola Els Pins
JA TENIM EL NOU PROJECTE!
by Escola Els Pins - Tuesday, 18 October 2016, 10:28 AM

Per sorpresa de tots, aquest dilluns 17 d'octubre, mentre estàvem concentrats a la classe, vam sentir el so d'una corneta. Era un pregoner que ens va anunciar l'inici d'un nou projecte, el del CURS 2016-2017.

(Clica la imatge per veure la presentació)

OFICIS TRADICIONALS!!!

Representem contes
by Escola Els Pins - Monday, 11 July 2016, 2:21 PM

Després de tot un curs de viure dins dels contes, hem decidit fer una mostra final d'un dels que més ens ha agradat. Així doncs, comença la sessió i us presentem:

- "El rellotge de l'avi", lectura teatralitzada, dels alumnes de cicle mitjà

- "El bosc màgic de les lletres de colors", representat pels alumnes d'educació infantil

- "La rateta que escombrava l'escaleta", ombres xineses creades pel grup de cicle inicial

- "Els músics de Bremen", teatralitzat i musicat pels alumnes de cicle superior

ARTS & CRAFTS IN MOTION. Montse Francitorra
by Administrador/a Escola Els Pins - ZER Bages - Friday, 1 April 2016, 12:49 PM

El 15 de novembre del 2014, la Montse Francitorra, com a mestra de l'àrea de Visual i Plàstica, impartida en llengua anglesa, va participar a la XXII Trobada de Plàstica: "Educació artística, per a què?" al MACBA. En aquesta Trobada es van presentar diferents ponències a càrrec d’experts i docents. La Montse va presentar el treball dut a terme a l'escola amb els alumnes de cicle superior "ARTS & CRAFTS IN MOTION".

L'ICE (Institut de Ciències de l'Educació) acaba de publicar el treball d'aquesta XXII Trobada, amb la col·laboració del MACBA (Museu d'Art Contemporani de Barcelona) i amb el suport del SPEVP (Seminari Permanent d'Educació Visual i Plàstica).

Felicitats Montse!

NADALA
by Administrador/a Escola Els Pins - ZER Bages - Saturday, 26 December 2015, 9:04 PM

Ja arriben les festes! El dia 21 de desembre, a 1/4 de 4 de la tarda, farem el Festival d'hivern al Centru. La última actuació la farem tots plegats cantant " Ara és Nadal" de Lexu's. Aquí teniu l'enllaç per poder-la assajar a casa. Som-hi!

Un món de contes
by Administrador/a Escola Els Pins - ZER Bages - Tuesday, 10 November 2015, 6:08 PM

Benvingut curs 2015-2016! Benvinguts els contes! Aquest any ens endinsarem en un món de contes, faules, històries, rondalles, llegendes... Viurem la seva màgia! Ja us ho explicarem!

Adéu a la ZER Bages
by Administrador/a Escola Els Pins - ZER Bages - Monday, 6 July 2015, 12:22 PM

"El setembre del 1985, com consta en l'acta del consell de direcció, s'informa que l'escola forma part de la Zona Escolar Rural del Bages (ZER), conjuntament amb les escoles de Calders, Monistrol de Calders, Fonollosa i Sant Salvador de Guardiola" (Tret del llibre 100 anys d'escola a Cabrianes).
Quantes voltes dóna la vida!
Sant Salvador i Fonollosa surten de la ZER; Calders i Monistrol de Calders en formen una de nova; Cabrianes s'uniex a Castellgalí, Maians i Castellfollit del Boix; Castellgalí es fa gran i surt de la ZER.
El 2015 la ZER Bages desapareix. Les escoles properes a l'Anoia s'uneixen a la ZER Tres Branques i l'escola Els Pins s'uneix a la ZER Moianès Ponent, amb Calders, Monistrol de Calders i Mura.
"Roda el món i torna al Born", qui ho havia de dir!
Moltes gràcies a tota la comunitat educativa de les escoles amb qui hem compartit aquests anys!
Sort per a tothom i que no falti la il·lusió per encetar aquesta nova etapa!

PROJECTE PLANTES REMEIERES
by Administrador/a Escola Els Pins - ZER Bages - Wednesday, 4 March 2015, 12:59 PM

Ja hem començat el projecte de les plantes remeieres! Un dia va venir la Marduix, una bruixa de color lila. Ens va explicar els contes "El cargol i l'herba del poniol" i "Marduix". Ens van agafar moltes ganes de conèixer més plantes remeires.

El dimarts dia 3 de març, l'Esteve Padullés ens va acompanyar a passejar pels volts de Cabrianes. Només sortir de l'escola ja en vam descobrir unes quantes. Vam caminar molt fins un torrent obac on vam fer força descobertes.

Aquesta feina ben aviat la podreu veure. Ja us anirem informant!

colage.png