Menjador escolar

L’empresa AlimentArt i el seu equip de monitors us dona la benvinguda a la nostra escola.

Esperem compartir moments inoblidables en el temps de migdia, per això portem la motxilla carregada d’experiències i bones estones per gaudir.

Coordinador:

ALBERT VALLE

(Podreu contactar en horari de 9 a 12h a secretaria)

607.281.658

menjadorelsllorers@gmail.com

Informació general:

INCIDÈNCIES I ABSÈNCIES

Per a comunicar qualsevol incidència sobre el vostre fill/a (medicacions, adaptacions de menú, gestió de quotes, sortides fora d’horari…) us haureu de posar en contacte amb el coordinador/a i informar-lo:

• Les absències al servei, s’han de comunicar abans de les 10:00h al coordinador /a.
  • Les adaptacions de menú no es recolliran un cop passades les 10:00h del matí.
  • Les adaptacions de menú per al·lèrgies o intoleràncies, s’hauran de justificar sempre amb un informe mèdic.
  • Les medicacions només se subministraran si s’acompanyen amb l’informe mèdic i l’autorització de l’escola signada.
  • El Pícnic és per a tots els infants fixos del servei. En cas dels infants esporàdics o bé de renunciar al Pícnic, caldrà avisar amb tres dies d’antelació.
  • Les baixes del servei s’han de comunicar amb un mínim de 15 dies d’antelació del següent cobrament.

BAIXES DEL SERVEI

Serà motiu de baixa del servei:

• Aquelles famílies que no tinguin al corrent els pagaments de les quotes de menjador (màxim 1 rebut).
  • Els infants que incompleixin les normes de convivència del servei (actituds violentes, faltes de respecte contínues al monitoratge…), o qualsevol actitud que no compleixi les normes de convivència del centre. En aquest cas no es retornarà l’import de la quota.
MODALITATS D’INSCRIPCIÓ

Podeu escollir entre les modalitats de:

• FIX (mínim 3 dies)–> 6.85€/dia
  • ESPORÀDIC–> 7,55€/dia

Abonament FALTA AVISADA

• 2,60€

PAGAMENTS:

Els rebuts es passaran per compte bancari cada mes a partir del dia 10.

Els rebuts retornats tindran un recàrrec de 6€ per rebut.

Per a qualsevol consulta sobre pagaments ens podeu escriure a:

gestio.economica@alimentart.com