Taller de Salut i Art: Cos i Ment a 5è

El passat dijous 5 d’octubre, els alumnes de 5è A i 5è B, vàrem visitar el centre infantil d’Urgell.
Allà el Víctor i la Laia ens van fer una sèrie de jocs i dinàmiques per mirar de treballar la cooperació i el treball en equip.

El primer joc, va ser estar tots de peu a sobre de la nostra cadira i sense poder parlar, només amb la mirada ens havíem de col·locar per ordre alfabètic segons els nostres noms i sense caure de les cadires, un cop assolit, ens van demanar que ho féssim per data de naixement  (sort que aquí si que vam poder parlar entre nosaltres).

El següent joc, consistia en grups de 5 o 6, posar les mans en la posició que aparegués a les cartes, qui era l’últim passava a ser el jutge, va ser força divertit.

En tercer lloc, ens van proposar un repte per mirar de crear 4 quadrats amb diferents  peces, això sí, aquestes estaven repartides entre els diferents grups, ens va costar però ho vam aconseguir.

Com a darrera activitat, ens van fer passar a una habitació a les fosques, on hi havia infraroigs de colors, música i un circuit d’equilibri, va ser genial.

Alumnes de 5è