Resolució d’adjudicació. Licitació menjador

Us comuniquem que ja s’ha fet la resolució d’adjudicació del procediment obert per a l’adjudicació del contracte que té per objecte el servei d’alimentació i monitoratge de temps de migdia de l’Escola Els Llorers.

D’acord amb els informes que consten al perfil de contractant de valoració del sobre B i de valoració del sobre C, i de conformitat amb la proposta d’adjudicació de la Mesa de contractació, s’adjudica el contracte que té per objecte el servei d’alimentació i monitoratge del temps de migdia de l’Escola Els Llorers,  a l’empresa Servei d’Àpats S.L., amb NIF B58703240.