Donem una nova vida als llibres

A l’escola a vegades tenim llibres que ja no en fem cap ús, perquè s’han fet malbé, perquè són d’una editorial antiga o perquè a l’escola s’empren llibres adaptats al nou currículum.

Hem pensat que tots aquests llibres els hi podríem donar una nova vida, ja que vam veure que poder en altres llocs els podien tornar a fer servir. Per aquest motiu, hem entrat en contacte amb varis espais del nostre districte, després de fer una exhaustiva recerca d’associacions, centres cívics, biblioteques, centres d’adults, centres d’avis…

En aquests moments ja hem pogut donar dos lots de llibres (llengua Catalana, llengua Castellana, medi social i natural, matemàtiques, diccionaris vells…), un lot va anar cap a la Càrites dins d’un suport escolar i l’altre cap al Blocs de Bellvitge on s’utilitzen per alfabetitzar i com a suport de persones adultes que no havien pogut anar a l’escola quan eren petits.

Els que estan més malmesos se’ls donarà a una associació d’art ja que des d’allí poden fer servir les fotografies.

En aquests moments tenim una nova entrega al centre obert Cio Barjau i hem establert contacte amb altres entitats, que encara estem esperant la resposta.

Si sabeu d’algun espai o lloc que en puguin necessitar ens ho podeu fer saber.

1. LAURA CAROD

Quina bona iniciativa !!!!. Felicitats.
    Com a idea, no se si també podria ser un destí les escoles que hi ha als hospitals per nens de llarga estada. Per exemple als voluntaris de Sant Joan de Deu o la Fundació de l’Hospital.

2. Sonia

Bona tarda, sé que es una informació antiga, però volem crear un espai de lectura dins d’un centre per a joves. Libres, revistes, còmics….No sé si encara feu aquest projecte … Però estariem molt interesats.Si ens poguessiu facilitar un telf o correu per explicar-vos millor.