Diada Esportiva a Educació Infantil.

El dijous 24 de maig tots l’ alumnat d’ infantil es va agermanar en una activitat intercicle . Juntament amb els nens i nenes de 6è que van fer de magnífics padrins.

Més que una diada esportiva va ser una  festa alegre i divertida de jocs . Durant tot el matí  hi va haver en marxa diferents espais …patins, circuits motrius, raquetes, hoquei, paracaigudes, punteria, piscina , on tots i totes vàrem  gaudir i riure molt.
Un tot d’activitats perquè grans i petits, compartíssim un dia a l’escola i a més poguessin  potenciar el treball entre iguals, afavorint la socialització.
Cliqueu sobre la imatge per desplegar l’àlbum.