Benvinguts a la web de l’Escola El Pi Gros de Sant Cebrià de Vallalta

A CASA I A L’ESCOLA FEM EQUIP AMB LA FRUITA

Aquesta setmana s’està realitzant la cinquena entrega de fruites i hortalisses per a cada nen i nena de l’escola.

Els alumnes per esmorzar poden escollir entre albercoc, nespra, nectarina i pruna.

La següent entrega serà a finals de maig.

SANT JORDI 2018

La celebració de la Diada de Sant Jordi a l’escola ha estat tot un èxit!

La setmana passada vam  fer algunes activitats: a les aules es va crear un racó literari i vam sortir amb els alumnes a fer lectura fora de l’escola.

Ahir pel matí els alumnes van crear roses i espases fetes amb globus i per la tarda totes les famílies van poder visitar l’exposició “Els plats poètics”, anar a comprar les manualitats a la fira i gaudir de la batucada dels alumnes de 4t. Per finalitzar la festa, va venir a visitar-nos Sant Jordi damunt del seu cavall.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Si voleu veure les fotografies i vídeos de la Diada de Sant Jordi 2018 cliqueu aquí

PREINSCRIPCIÓ CURS 2018-2019

DEL 13 AL 24 D’ABRIL PODEU PRESENTAR LA SOL·LICITUD AL CENTRE

El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya regula el procés de preinscripció i matrícula de l’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics.

Podeu baixar-vos aquí la sol·licitud per presentar-la a l’escola.

JORNADA DE PORTES OBERTES

Dissabte 17 de març, a partir de les 10h, us convidem a assistir a la Jornada de Portes Obertes.

Podreu visitar les instal·lacions del centre i conèixer l’escola.

Us hi esperem!

A CASA I A L’ESCOLA FEM EQUIP AMB LA FRUITA

Aquesta setmana s’ha realitzat la tercera entrega de fruites i hortalisses per a cada nen i nena de l’escola.

Els alumnes han pogut escollir entre pera conference, poma vermella, maduixots, taronja i cirerol.

La següent entrega serà del 9 al 13 d’abril.

CARNESTOLTES 2018

Carnestoltes ha acabat i la Vella Quaresma ha arribat!

A l’escola hem realitzat diferents actes de celebració de Carnestoltes. Els alumnes s’ho van passar d’allò més bé seguint les ordres que ens va manar en Carnestoltes, el Rei dels poca-soltes, i vam acabar la gran setmana amb una gran rua de carnaval i amb un espectacle d’animació al gimnàs de l’escola.

Però la rauxa, la festa, l’alegria i la ballaruca han acabat. Dimecres de cendra en Carnestoltes va marxar i la Vella Quaresma va arribar. Tots vam assistir a una representació de la història de la Vella Quaresma i el Rei Carnestoltes i vam acabar enterrant de la sardina.

Si voleu veure més imatges de la Rua de Carnaval 2018 cliqueu aquí o a la imatge.

Ja ha arribat en Carnestoltes, el Rei dels poca-soltes!

Ja tenim aquí el Rei Carnestoltes!

Ha vingut a l’escola, amb patinet, a portar alegria, rauxa i molta festa!

Cada dia haurem de complir unes ordres:

DILLUNS: TOTS VINDREM ADORMITS, I LA ROBA GIRADA PORTAREM PER VESTITS.

DIMARTS: LA ROBA BEN GRAN ENCARA QUE US EN SOBRI UN PAM.

DIMECRES: NO CAL QUE US  VESTIU! VENIU AMB PIJAMA I SI VOLEU, DORMIU.

DIJOUS: MITJONS DESAPARELLATS, VERMELLS, GROCS, BLAUS O FORADATS.

DIVENDRES: LA DISFRESSA US POSAREU I A LA RUA LA LLUIREU.

Voleu veure el pregó del Rei Carnestoltes?

Avui celebrem el Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Avui dia 30 de gener és el dia mundial de la PAU.

Tot els alumnes de l’escola hem celebrat aquest dia. Junts hem construint un cor gegant al pati de l’escola i els alumnes de 6è han tocat amb la flauta l’Himne de l’Alegria, juntament amb en Marcel.

Perquè si hi posem més alegria i més amor en la nostra vida aconseguirem millorar la pau dia a dia.

La Laura ens ha explicat què és el DENIP. En voleu saber més?

El DENIP va ser fundat l’any 1964  i és una iniciativa d’Educació No-violenta i Pacificadora, que s’ha difós arreu del món.

Es celebra a escoles de tot el món, el dia 30 de gener i dies propers en recordar l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi.

El DENIP propugna una educació permanent en i per a la pau, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans i la no-violència. El seu missatge bàsic diu: “Amor universal, No-violència i Pau. L’Amor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra”.

Aquí us deixem el mur de la pau que hem construït tots els alumnes de l’escola!

A CASA I A L’ESCOLA FEM EQUIP AMB LA FRUITA

Aquesta setmana s’ha realitzat la primera entrega de fruites i hortalisses per a cada nen.

Els alumnes han pogut escollir entre pastanaga, pera conference, plàtan i clementina.

La segona entrega serà durant el mes de febrer.