Cantania 2023

El passat 26 de maig l’alumnat de 5è de l’escola va participar a Cantània, van representar l’espectacle “Les portes del món” en el que va ser un gran concert, el públic va quedar molt content i els infants molt satisfets amb la seva actuació.
Llegeix més»

Casal estiu

Benvolgudes Famílies!!!
Us presentem el Casal d’Estiu Bruc 2023, LA PREHISTÒRIA!!!
El centre d’interès durant el Casal, consistirà en un viatge descobrint les etapes més significatives de la prehistòria: edat de ferro, el descobriment del foc, de la roda, els dinosaures ….
Aquest gran viatge, a través de… Llegeix més»

Portes obertes

El proper dijous 2 de març a les 17:00 farem la jornada de portes obertes per aquelles famílies interessades a fer la preinscripció del curs 2023-24 a l’escola del Bruc i així poder conèixer el projecte educatiu i els diferents espais del centre.
Us podeu inscriure… Llegeix més»

Nadal des de l’aire

Aquest any volem acabar el trimestre amb una cita molt especial.
Des de l’escola hem preparat un espectacle nadalenc que tindrà lloc al torrent de l’illa el proper dia 21 de desembre a les 11:00h.
Us hi esperem!

El dia de la música

El dia 22 de novembre tots els músics estan de festa doncs és el dia de la música.
A l’escola ho hem celebrat amb la col·laboració del’Escola de Música del Bruc.
Els infants i els mestres hem pogut gaudir primer d’una petita audició interpretada pels mestres de… Llegeix més»

Trobades en família: Esmorzars saludables

Dijous dia 10 de novembre a les 17:00 🕓 tindrà lloc la primera trobada en famílies del curs 2022-23. En aquesta ocasió es tractarà la importància dels esmorzars i berenars saludables i comptarem amb les professionals de la salut Patrícia Duran, nutricionista, i Cristina Buil,… Llegeix més»

Busquem una mascota

Estem buscant una mascota i necessitem la vostra implicació.
Si vols participar només has de portar el teu dibuix a la consergeria del centre. Recorda escriure el nom perquè la mascota triada tindrà premi!

Festa benvinguda del curs

Començar un curs, és un moment especial.  A l’escola El Bruc, juntament amb l’AFA,  li donem la importància que es mereix i per això li donem la benvinguda amb una festa ben bonica. Aquest any han col·laborat amb nosaltres diverses famílies amb propostes com l’elaboració… Llegeix més»

Aplicació comunicapp

A l’escola utilitzem l’Aplicació ComunicAPP>>EDU per tal de:
-Tenir una comunicació més fluïda
-Signar les autoritzacions digitalment
-Justificar faltes d’assistència.
-Fer els pagaments de material i sortides
Aquí teniu les instruccions i un petit vídeo que us ajudaran a instal·lar-la
Instsruccions families 2022