Visita de la Fada Ondina

Dijous a la tarda, els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial van rebre una visita molt especial: la Fada Ondina i el músic Brenan. Durant tot l’any, la fada viu a la vora del riu Llobregat i té cura del nostre entorn. Per Nadal, es converteix en l’ajudant del Mag Maginet i abans que comenci el campament oriental, passa per totes les escoles per recordar als infants que escriguin els seus desitjos i els pengin en els arbres de la ciutat!  Abans de marxar, juntament amb el músic Brenan, van cantar tots junts la cançó de DESPERTA MAGINET per donar la benvinguda al Nadal.

FADA ONDINA E.INFANTIL

FADA ONDINA C. INICIAL