EduLab amb 5è

Els alumnes de 5è han iniciat un projecte nou enmarcat dins l’EduLab del Citilab. L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar dos dispositius que puguin registrar els nivells sonors de dos espais de l’escola. Aquests dos dispositius els programaran els alumnes utilitzant Snap4Arduino. Us deixem unes fotografies de la primera sessió on s’han explicat alguns fonaments de la captació del so amb un micròfon i la seva representació a l’ordinador. En les properes sessions s’aniran dissenyant els diferents prototips.