Corneliada 2017

Aquest any el cicle superior ha participat en la 4a Corneliada. És un projecte organitzat de manera conjunta pel Departament Ciutat de la Lectura de l’Ajuntament de Cornellà, el Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu Baix Llobregat 5, i la Xarxa de Biblioteques de Cornellà. El nostre alumnat ha gaudit durant uns dies de diferents sessions de lectura en veu alta per després participar en la trobada a diferents biblioteques del municipi.

Una representació de l’escola ha anat a la biblioteca Marta Mata i  ho han fet genial! Enhorabona!

Us passem els links:

5è A   5è B   6è A   6èB