Dia de la No Violència i la Pau

Aquest matí, amb motiu del dia escolar de la No Violència i la Pau, els nens i nenes de l’escola Diputació hem fet un acte conjunt al pati per reflexionar sobre la importància de la No Violència. Aquest acte ha estat el punt culminant del treball a les aules dels últims dies.

L’acte ha començat amb una reflexió sobre la importància de les paraules i del diàleg davant de tot conflicte i ha continuat amb la interpretació de la cançó Som amics per part de l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial.

Seguidament, un nen i una nena de cinquè han llegit el poema Si el món fos… de Joana Raspall i uns representats de cada curs han llegit els desitjos treballats a classe. Els alumnes de sisè els han enganxat tot confeccionant un mural amb el símbol de la Pau.

Per acabar, hem cantat la cançó El swing de la Pau.

Trobareu el mural amb els desitjos a l’entrada de l’escola.