Divendres 7 de Setembre: L’avió i l’Aviador

Salutacions Famílies!

Com qui no vol avui ha estat el darrer dia del Casal d’Estiu i és que l’escola ja comença la setmana vinent! Per això de bon matí els diferents grups han escollit a quin joc de benvinguda volien jugar. Els més petits han volgut fer unes partides al Pica Paret d’animals, ja que és un dels jocs que més els agrada, per la seva banda, els més grans han estat jugant al Bandoler i a Matar Conills.

Un cop acabats els jocs i l’esmorzar, hem anat ràpidament al nostre lloc, ja que havíem de rebre la darrera visita del Casal: l’Aviador! I així ha estat, ha començat a sonar la cançó del Casal i l’aviador ha entrat tot majestuós per la porta del pati. Es veia clarament que estava d’allò més content! Ens ha explicat que gràcies a totes les explicacions que li vam donar ahir al Petit Príncep, va poder arreglar el seu avió i ja no en sortia fum negre! Tot i que també ha deixat anar que quan l’arreglava li va semblar que se li trencava algun cargol…però esperem que aguanti! També ens ha comentat que a partir d’ara continuarà el seu viatge pels asteroides amb el seu amic, el Petit Príncep…tenen moltes ganes de tornar a veure tots els personatges que hem conegut al llarg d’aquest Casal: El Rei, el Fanaler, el Geògraf…fins i tot tenen curiositat per saber com li van les coses a l’Home de Negocis! Després de desitjar-nos que tinguem un molt bon curs, s’ha acomiadat de tots nosaltres, ja que tenia l’avió aparcat en doble fila!

Tot seguit hem anat per grups a fer les diferents activitats. Tant els petits com els grans han pujat al menjador a fer un petit taller. Els més grans han estat fent un taller de cuina per la festa d’avui a la tarda, i els més petits han estat inventant màquines que els podran ajudar a la tornada a l’escola!

Per la tarda, els diferents grups han estat assajant les petites representacions que faran a la Festa Final del Casal.

Des de l’equip de Monitors us donem moltes gràcies per la confiança en el nostre Casal i esperem que us ho hagueu passat tant bé com nosaltres!

Molt bon curs a totes i tots!