Dijous 6 de juliol: Salvem l’escola!

Benvinguts a tots i totes:

Avui per recarregar les piles, de bon matí, pirates,papallones,llops i caçadors, hem fet uns quants jocs dirigits al pati.

Per la seva banda el grup de belles i bèsties, també han aprofitat per fer diferents jocs de benvinguda.

De cop i volta ha sonat la música del Casal, aixo vol dir que havíem d’estar molt atents…teníem visita!

Ens ha vingut a visitar un pagès molt preocupat, diu que el porquet arquitecte, que ens va visitar dimarts, vol edificar dins la nostra escola i deixar-la com les maquetes que vam veure ahir a Catalunya en Miniatura. L’hem d’ajudar per que no ho faci! La nostra escola és per nosaltres!

Ara haurem de pensar de quina forma l’ajudem!

Després d’agafar forces i esmorzar, hem fet l’activitat de matí. Els llops han aprofitat per fer-se una remullada a les piscines; els pirates, papallones i caçadors han decidit anar a fer un taller d’una titella del Porquet, segur que quedarà molt maca.

El grup de mitjans i grans, els belles i bèsties, han jugat una partida a “pitxi”,i per acabar s’han refrescat dins les piscines.

Ha estat un dia molt intens, ara ens toca descansar! Fins demà! I recordeu que demà obrim portes a les 16’30 per la Festa final de Setmana on hi sereu tots benvinguts.