27 de Desembre, Un dia ple de jocs!

Avui Dimarts hem tingut un dia molt diferent, i és que, després de tants àpats i tantes emocions dels darrers dies (El Tió, el Pare Noël…) ens hem volgut dedicar a jugar amb els nostres companys. De bon matí, només arribar al Casal hem anat al gimnàs per organitzar una mica el dia entre tots, i és que volíem fer moltes coses! Així que hem fet uns quants jocs i hem pujat a esmorzar una mica per agafar forces per tot el matí, i és que avui hem fet una petita excursió.

Hem agafat la jaqueta i tota l’energia possible i hem anat cap al parc. Un cop allà hem tingut una estoneta de joc lliure, amb els tobogans, els gronxadors i les casetes que hi ha. Però com sempre tenim ganes de més, hem fet uns quants jocs dirigits, aprofitant que teníem el parc gairebé per nosaltres sols! Així que hem estat jugant a la Sardina, al Pi i fins i tot ens hem atrevit a jugar a fet i amagar!

Com que la gana apretava, hem tornat a l’escola a dinar un bon plat de sopa i una bona hamburguesa amb ceba (…i patates!!!).

Per la tarda els grans han continuat fent jocs (tant de taula com a la ludoteca de l’escola) i els més petits del Casal han anat a fer un petit taller, una bonica espelmatòria per il·luminar el camí als Reis Mags d’Orient que, a hores d’ara, ja han començat el seu llarg viatge!

A continuació us deixem amb l’enllaç de les fotografies d’avui:Fotos dia 27 de Desembre

Us esperem demà que tenim un dia ben especial!!!