L’AFA

QUI SOM?
L’associació de mares i pares de l’Escola Diputació és una entitat sense ànim de lucre, oberta i participativa, que agrupa les famílies de l’alumnat de l’escola.
És l’eina que tenim les famílies per contribuir d’una forma activa en diversos sectors de la comunitat educativa.

QUÈ VOLEM?
Volem contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles.

QUE OFERIM?
• Activitats extraescolars esportives i culturals.
• Acollida matinal
• Activitats culturals i d’esbarjo.
• Assegurança per trencament d’ulleres i dents.
• Cursos de formació, activitats i xerrades adreçades a mares i pares.

COM ENS ORGANITZEM?
Estem organitzats en diferents comissions, cadascuna amb uns objectius i recursos propis. Actualment, l’associació disposa de les següents comissions: comissió d’Acollida, Delegats/Delegades, Festes i Cultura, Extraescolars, Mobilitat/Relacions Externes, Pedagògica i d’Acció, Menjador/Espai migdia, Comunicació.

QUÈ FEM?
Participem en la presa de decisions i en el govern de l’escola mitjançant representants al consell escolar del centre.
Col•laborem per fer que la convivència entre els membres de l’escola sigui òptima.
Organitzem les activitats extraescolars, les festes (Oncle Buscall, Carnestoltes, la
Festa de l’escola i els Festivals de les extraescolars.)

COM S’HI POT PARTICIPAR?
• Fent-vos socis.
• Assistint als actes i reunions.
• Participant esporàdicament en les activitats organitzades.
• Formant part de les diferents comissions.
• Opinant i suggerint.

ON ENS PODEU TROBAR?
L’AFA es reuneix el primer dilluns de cada mes a les 19.30 a la sala de mestres de l’escola.
Les reunions són obertes a totes les famílies sòcies. En aquestes reunions les diferents comissions exposen els treballs duts a terme, s’informa de les reunions del consell escolar, s’aporten noves idees i es responen dubtes que puguin sorgir a les famílies.
Si us voleu posar en contacte amb l’Afa, per a comentaris, propostes, participació, o el que volgueu, podeu escriure un correu a participa@ampa-diputacio.com

XARXES SOCIALS
Ens podeu seguir mitjançant les xarxes socials que l’afa disposa:
facebook: https://www.facebook.com/ampa.escola.diputacio/
twitter: https://twitter.com/ampadiputacio

Trobareu tota la informació de l’AFA al següent enllaç de l’AFA escola Diputació