PER PROTEGIR EL MEDI AMBIENT, RECICLEM!

Aquest curs seguim reciclant l’oli usat de la cuina de casa, les piles i els taps.

L’oli vegetal de les cuines de les cases si es llença per l’aigüera contamina el Medi Ambient…

En canvi, si es recicla es converteix en Biodièsel i es pot utilitzar com a combustible de cotxes.

Ja fa anys que l’escola participa, juntament amb altres escoles i amb la col·laboració del col·lectiu Nou Verd en el reciclatge de l’oli.

Com ho fem?

Agafem en envàs de plàstic: EL CLAKI, ens l’enduem a casa i quan el tinguem ple el portem a l’escola, el deixem al contenidor que tenim al vestíbul i agafem de nou un altre CLAKI buit.

I LES PILES?

Doncs molt fàcil, portem les piles velles i les dipositem al contenidor de  les piles, el PILOT

I ELS TAPS?

També és molt fàcil, portem tots els taps que tinguem, de diferent mida i forma i els dipositem al contenidor de taps que tenim al vestíbul.

Fem entre tots un món millor!