PELE (pla experimental de llengües estrangeres)

El Pla Experimental de Llengües Estrangeres s’emmarca en el projecte educatiu global de l’escola i està integrat en el Projecte Lingüístic. La seva finalitat és augmentar de forma progressiva l’adquisició de la competència comunicativa que permeti als i les alumnes de fer un ús efectiu de la llengua en situacions quotidianes. Partim de la base que la llengua, s’aprèn quan es fa servir dins d’un context significatiu, mitjançant processos d’imitació i creació a partir d’un entorn que multipliqui les oportunitats de construir significats interactius.

Es objectius principals del PELE són:

• Despertar la curiositat per l’aprenentatge de la llengua anglesa
                              • Fomentar la motivació envers l’aprenentatge de l’anglès
                              • Donar les eines per expressar-se en anglès,especialment de forma oral
                              • Fer servir l’anglès com a llengua de comunicació en diferents contextos
                              • Aconseguir que l’alumnat es pugui comunicar amb l’anglès tant a nivell oral com a nivell escrit
                              • Treballar les quatre habilitats: escoltar, parlar,llegir i escriure

A l’escola  es fa anglès des de P3, a través de tallers, cançons, teatre fins a 6è. , cada nivell amb els seus continguts i metodologies.

Aquest Pla Experimental s’amplia a partir del curs 2019-2020 amb el nou projecte GEP (Generació Plurilingüe): aprendre llengües estrangeres a través de les matèries.