Projectes d’escola

L’Escola portem a terme diversos projectes:

PLA D’ACOLLIDA

Aquest pla contempla el conjunt d’actuacions que es posen en marxa per tal de facilitar l’adaptació de l’alumnat que s’incorpora nou al centre.

PELE (PLA EXPERIMENTAL DE LLENGÜES ESTRANGERES)

L’objectiu d’aquest projecte és introduir l’anglès a P4 d’Educació Infantil mitjançant la utilització de materials com contes, jocs i cançons per tal que els infants es familiaritzin amb la llengua anglesa.

PROJECTE DE MEDIACIÓ EN PARLEM?

La mediació consisteix en un procés de gestió de conflictes que es caracteritza per la intervenció d’una tercera persona imparcial i experta, sigui a iniciativa de les parts implicades en el conflicte, sigui a indicació d’una altra persona, que té com a objectiu ajudar-les a obtenir, per elles mateixes, un acord satisfactori.

PCEE (PLA CATALÀ DE L’ESPORT A L’ESCOLA)

El Pla Català de l’Esport a l’Escola és un pla impulsat pel departament d’Ensenyament i el departament de la Vicepresidència (Secretaria General de l’Esport), que pretén posar a l’abast de tot l’alumnat de primària i secundària la pràctica d’activitats físiques i esportives, i aprofitar el gran potencial d’aquestes activitats per contribuir a la formació personal i cívica dels infants i joves.

PROJECTE BIBLIOTECA PUNTEDU

Els objectius generals d’aquest projecte són:

· Donar suport al pla de lectura del centre per assegurar l’assoliment de les competències bàsiques i per fomentar l’hàbit lector i el gust per llegir.

· Formar i educar els nostres alumnes en el funcionament de les biblioteques com a usuaris de la Xarxa de Biblioteques Públiques.

· Iniciar el procés de catalogació i ordenació del registre dels llibres de la biblioteca per agilitzar el servei de préstec.

PROJECTE LLIBRES SOCIALITZATS

L’objectiu és regular I fomentar l’ús racional dels recursos, educar per a la conservació i la reutilització dels llibres de text i garantir un estalvi econòmic a les famílies. Projecte destinat als cursos de 3r, 4t, 5è i 6è de Primària.