EL PRIMER PROGRAMA DE 3r

Ja tenim aquí el primer programa de Ràdio Collaso fet per nens i nenes de 3r i d’Aula d’Acollida de Cicle Mitjà.

Hem fet el guió i assejat de valent, i ens hem adonat que treballant anem millorant la lectura.

Aquest programa té un concurs… escolteu bé fins al final i si sabeu la resposta entreu a COMENTARIS i responeu… hi ha premi!

Download PROGRAMA-CONCURS

1. deykeer y zanib

El deykeer pensa que és la cara perquè té set forats: les orelles, els dos forats del nas, els dos ulls i la boca…

LA zanib pensa que són les orelles i el nas..

El programa ens ha agradat, sobretot el conte perquè en Patufet s’ha perdut i els acudits també perquè l’Anouar s’ha esforçat molt. El Brayan i la Rachida han explicat tot i els poemes també ens han agradat molt, el poema dels animals és molt bonic.

2. Retroenllaç: El bloc de l’Aula d’Acollida

3. Cristina

M’ha agradat molt el vostre primer programa de ràdio, m´ho he passat molt bé. Moltíssimes felicitats, espero poder escoltar molts més.

Cristina

4. sol solet

Ens ha agradat molt el conte d’en Patufet, les poesies i les endivinalles.
    Pensem que la resposta al concurs d’endivinalles es:
    EL FUMERA.
    Moltes felicitats per el vostre treball i moltes gracies perque hem passat una bona estona.
    La classe del SOL SOLET.