PROJECTE EDUCAT 2.0

Des del 2010 l’escola ha entrat, com a projecte pilot, dins el projecte educat2.0.  Aquest programa agrupa diferents actuacions per a promoure l’ús d’instruments digitals dins els processos d’ensenyament aprenentatge per tal de millorar l’acció educativa i aconseguir que l’escola doni resposta a les necessitats del S XXI.

A cicle superior hem canviat metodologies per tal d’aconseguir més autonomia en l’alumnat i alhora potenciar el treball col·laboratiu. És així com treball per projectes, webquest, creació de continguts multimèdia o scratch i robòtica s’han incorporat en el dia a dia dels nens i nenes de 5è i 6è.

El projecte però no es queda en aquest cicle, si no que s’estén per la resta de Primària i ara per ara ja no són només els ordinadors les eines imprescindibles, tablets i robots formen part de la quotidianitat de l’aula.

Aquí deixem uns vídeos explicatius del projecte, han estat editats pel Departament d’Ensenyament i l’escola apareix explicant l’experiència.