SORTIDA AUDITORI

El dijous, 14 de gener, els alumnes de 4t A i B hem anat a l’Auditori.
Hem escoltat i hem vist la representació de “PIERROT A LA LLUNA”.

El Pau, el mestre de música, ens va explicar que era una representació on els músics parlaven, cantaven i feien una mica de teatre.
Ens ha agradat molt.

L’argument era que en Pierrot mentre anava sommiant i sommiant feia de fil conductor de l’obra.
Ell cantava cada nit una cançó diferent acompanyat pels músics. Aquests han tocat diferents instruments; saxo, violí, piano, clarinet, contrabaix, acordió…

En tot moment hi havia la Lluna presidint tota l’actuació.

1. montse, josep lluís,mercè

Sempre és interessant anar a l’auditori. Les obres que es presenten ens agraden molt per la seva qualitat didàctica i pedagògica.