Xerrades per fomentar la participació

Benvolgudes famílies,
Us convidem a assistir a les xerrades que organitza l’AMPA sobre la participació dels pares i mares a l’escola. Les xerrades s’adrecen cada dia a una comunitat concreta, ja que comptem amb traductors de cada llengua. Aquestes persones són membres d’associacions (Centro Filipino Tuluyán San Benito, Dosmundosmil-Fedelatina, Ibn Batuta), que a més us explicaran la seva pròpia experiència com a pares i mares que han participat en AMPAs o consells escolars. Les xerrades començaran a les 17.10. Us preguem que us espereu al pati de davant fins que hagin sortit els nens. Hi haurà un servei de guarderia.

Les xerrades es faran els dies:

16 DE MAIG: Castellà (Dosmundosmil-Fedelatina)

17 DE MAIG: Tagàlog (Centro Filipino Tuluyàn San Benito)

19 DE MAIG: Urdú i Bangla (Ibn Batutta)

20 DE MAIG: Àrab (Ibn Batutta)

Les famílies també som escola i cal que treballem per l’escola