FESTEJAJUNY 2013

Benvolguts/des,
Us informem que com cada final de curs, organitzarem la cloenda de les activitats extraescolars que portem a terme als centres escolars del districte de Ciutat Vella,el FESTEJAJUNY, que es realitzarà el proper 1 de juny, de 9h a 14h, a les pistes de la maquinista, Barceloneta (Pg. Salvat Papaseit, 5, Barceloneta) i  CEIP Alexandre Galí (C/ Andrea Doria, 69, Barceloneta).
Mantenint la dinàmica de l’any passat, aquest curs vindran grups d’altres districtes, donant un altre dimensió i rellevància a un esdeveniment realitzat a ciutat vella i la barceloneta.
Les activitats previstes per jugar/actuar en l’esdeveniment són: futbol sala, bàsquet, Hip-Hop, handbol i taekwondo, totes repartides pels 3 espais disponibles.
Tal com l’any passat no repartirem les notes informatives per tots els nens. Degut a la dimensió de l’esdeveniment i per verificar en anys anteriors no era gaire efectiva aquesta via de comunicació, hem optat pel reforç del canal comunicatiu entre els mateixos monitors que conviuen més sovint amb els seus infants i respectives famílies, i també donar tota la informació a les escoles i AMPAs, reforçat amb cartells informatius a totes les escoles.
Aprofiteu aquestes setmanes que encara falten abans de l’esdeveniment per animar i motivar els infants dels vostres grups a participar i sobretot informar els pares/mares/tutors, per què puguin acompanyar els seus fills/lles el dia de l’activitat.
Com a record, tothom s’emportarà una samarreta al·lusiva al FESTEJAJUNY 2013..
Breument rebreu el cartell de l’esdeveniment i els horaris.
Us deixo el link d’Internet amb la ubicació exacta dels indrets:
CEIP Alexandre Galí:
Pistes de la maquinista:
Confirmeu-nos que heu rebut aquest correu, si us plau.
Salutacions a tothom i GRÀCIES.

Rodrigo Pinto
Associació Esportiva Ciutat Vella (AECV)
La Rambla, 18 (08002 – BARCELONA)
www.aeciutatvella.cat