SOPAR DE CLOENDA

El dia 17 de juny vam fer el sopar de cloenda dels actes del 75è aniversari de la nostra escola. Hi van participar alguns pares, ex-alumnes i mestres del centre. La vetllada va ser molt tranquila: vam sopar, ballar, parlar, compartir records…

Aquí teniu una bona mostra del sopar:

1. mamen

Noche inolvidable gracias a todos director..profesores…y todos los que hicieron posible darnos esta oportunidad de volver a recordar parte de nuestros dias … de nuestro segundo hogar!! de nuestro colegio al que llevamos con mucho cariño en el corazon! por mi parte me falto implicarme un poco más, ahora que ya voy reconociendo mas caras ..nos dais otra oportuinidad???? jejee……..GRACIAS POR TODO!

2. Núria Escriche

Moltes gràcies per la festa, per la vostra amabilitat, per aquest vídeo i per tantes i tantes coses que he recordat al poder estar unes hores a la meva estimada escola. Els meus anys d’infantesa i joventut que són els més importants d’una vida em van marcar per sempre per ser una bona persona amb molts coneixements tot i cursar només els estudis primaris que són els que s’estudiaven aleshores però que a mi m’han servit per poder desenvolupar una vida laboral molt satisfactòria i pel que fa a la personal no podia demanar més.